Lettergrootte wijzigen
Het is momenteel Ma Okt 14, 2019 3:23 am

Plaats een nieuw onderwerpPlaats een reactie Pagina 1 van 2   [ 11 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Auteur Bericht
 Titel: Krassen
BerichtGeplaatst: Di Jan 29, 2013 3:32 pm 
Site Admin
Gebruikers-avatar

Dag lieve mensen
Er is een tijdelijk nieuw lid op ons forum namelijk Krassen

Ik heb dit account tijdelijk aangemaakt voor enkele mensen van het krassen forum ivm het overlijden van Wuppie.
Er was behoefte vanuit het forum om afsluiting te zoeken in oa haar dagboekje hier.

Ik hoop dat jullie hier begrip voor hebben

Profiel Privébericht versturen  

Titel: Re: Krassen
BerichtGeplaatst: Di Jan 29, 2013 4:15 pm 
Forum lid
Gebruikers-avatar

Fijn dat je het uitlegt. Alle begrip ervoor.

BerichtGeplaatst: Di Jan 29, 2013 4:21 pm 
Forum lid

idd alle begrip hiervoor

BerichtGeplaatst: Di Jan 29, 2013 7:18 pm 
Dankjewel Quira!

Zoals Quira dus al aangaf komen wij van het krassen-forum. Net als jullie zijn wij allemaal geshokt en verdrietig om het overlijden van Wup. We zijn een beetje afsluiting aan het zoeken. En blijkbaar doen we dat allemaal een beetje op dezelfde manier: we grijpen ons vast aan de laatste berihten/foto's/mailtjes/enz van Wup. We hoorden dat ze hier een dagboekje had (bij ons op het forum heeft ze dat niet meer) en vandaar dat ik het forumbeheer heb gemaild met de vraag of het goed is als we een weekje een account mogen om haar boekje te lezen.

Op dit account zullen dus ongeveer 5 mensen het boekje van Wup lezen. Voor het gevoel van jullie veiligheid kunnen ze zih allemaal wel even persoonlijk voorstellen. Kan namelijk begrijpen dat jullie dat fijn vinden.
Ik ben dus zelf Femke, forumbeheerder op Krassen (zat daar eerst onder de naam Nachtschade). Nu dus 29 jaar, gaat gelukkig al een heel stuk beter met automutileren. Nou ja, en ben nu gewoon behoorlijk verdrietig om Wup...

Ik wil jullie in ieder geval bedanken dat we even mogen lezen. En daarnaast wil ik iederen hier natuurlijk ook veel sterkte wensen. Wuppie was een warme, lieve vrouw en mss wel de sterkste persoon die ooit ontmoet heb. En of je haar nu in het echt heb gekend of alleen via een forum, ze laat een onuitwisbare indruk achter op iedereen.

BerichtGeplaatst: Di Jan 29, 2013 7:37 pm 
Hier nog iemand die op het account van 'Krassen' meeleest.

Ik ben Mila, op Krassen lid als Tulpje, 23 jaar, student en hopelijk arts in wording. Ook ik heb ervaring met AM, zowel in het verleden als heden.

Ik heb Wup een aantal keren in het echt mogen ontmoeten. Een sterke en bijzondere vrouw. Een die veel indruk op me heeft nagelaten.

Ik wil jullie bedanken dat ik haar laatste gevoelens en gedachtes hier mag lezen van jullie, voor mijn persoonlijke afsluiting. Dat doet me goed, dank jullie wel.

BerichtGeplaatst: Di Jan 29, 2013 8:48 pm 
Forum lid

fijn dat jullie je even voorstellen
voel je welkom om het boekje te lezen
en om zo afsluiting te vinden
ook voor jullie zal het een hele schok zijn geweest
dus ook voor jullie heel veel sterkte toegwenst

BerichtGeplaatst: Di Jan 29, 2013 9:13 pm 
Ik lees ook mee via de Krassen account. Echt fijn dat jullie ons deze mogelijkheid geven, zodat wij het overlijden van Wup ook een plekje kunnen geven. Ik vind het nog steeds enorm onwerkelijk dat ze er niet meer is.

Ik ben Hanna, 26 jaar, in het verleden heb ik mezelf beschadigd, nu heb ik dat al enkele jaren niet meer nodig gelukkig. Ik ben in het verleden zelf ook wel lid geweest van dit forum, mijn nickname was toen justhanna, dezelfde naam waaronder ik nog actief ben bij het Krassenforum.

BerichtGeplaatst: Di Jan 29, 2013 9:33 pm 
Forum lid
Gebruikers-avatar

Fijn dat jullie je even voorstellen. Femke en Hanna, jullie nicknames komen me nog wel bekend voor.

"En of je haar nu in het echt heb gekend of alleen via een forum, ze laat een onuitwisbare indruk achter op iedereen."
Klopt helemaal!

Jullie ook veel sterkte toegewenst.

BerichtGeplaatst: Zo Feb 03, 2013 3:12 am 
Forum lid
Gebruikers-avatar

Ik weet niet of jullie nog steeds gebruik maken van het account, maar welkom zolang hier.

Jullie ook heel veel sterkte.

BerichtGeplaatst: Di Feb 05, 2013 11:34 pm 
Lieve forumleden,

Namens ons wil ik jullie heel erg bedanken dat we een weekje jullie vertrouwde omgeving binnen mochten komen. Hoewel het verdriet niet minder wordt na het lezen van wuppie's boekje, heb ik wel van mijn leden vernomen dat ze het heel fijn hebben gevonden dat ze het konden lezen. Voor mijzelf geldt ook zeker dat dit een extra stukje afsluiting is en ik ben jullie erg dankbaar dat jullie dit voor ons mogelijk gemaakt hebben.
Ik denk dat voor beide fora geldt dat het verlies van wuppie een wond is die heel langzaam zal helen. De laatste traan is er nog niet om gevallen bij mij. Ik wil jullie allemaal ook nog veel sterkte wensen en zoals afgesproken mag ditnaccount verwijderd worden. Dan hebben jullie je plekje ook weer helemaal terug ;)

Hartstikke bedankt.
Liefs,
Femke

Berichten weergeven van de afgelopen:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerpPlaats een reactie Pagina 1 van 2   [ 11 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2  Volgende